Smluvní podmínky

Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky vyhlášené společností
ECONT Praha s.r.o.,
Zakouřilova 792/96
149 00 Praha 4 - Chodov
Telefon +420 281940743
Fax +420 281940743
Mobil +420 602130206
E-mail idobrevino@econt.cz
www.idobrevino.cz

IČ: 24763152
DIČ: CZ24763152
Bankovní spojení: ČSOB, 240641309/0300
s platností od 22. 11. 2010

Článek 1
Základní ustanovení

  

1.    Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen VOP) upravují dodavatelsko-odběratelské vztahy v oblasti prodeje zboží, zejména lahvových vín a doplňků s prodejem vín spojených (dále jen zboží) jak dalším prodejcům, tak i spotřebitelům. Jsou závazné při prodeji zboží kupujícímu.

 

Článek 2
Cenové a platební podmínky, čas plnění

  

1.    Ceny v systému jsou aktuální a jsou uvedeny včetně DPH.

2.    Jednotlivé prodeje se uzavírají na základě objednávek kupujícího vytvořených ve virtuálním obchodě. Objednávka musí obsahovat tyto základní náležitosti:

    - identifikaci kupujícího (nutná registrace),
    - množství požadovaných kusů produktu,
- požadovaný způsob platby a způsob dodání zboží a místo plnění
- cenu.

3.    Kupující se zavazuje uhradit prodávajícímu kupní cenu v požadované výši.

4.    Zboží je kupujícímu dodáváno:

4.1. Na dobírku prostřednictvím České pošty na adresu v České republice, cena objednaného zboží se v tomto případě navyšuje o poštovné a balné následovně:

     -  způsob dopravy: /250 Kč/ je cena za poštovné a balné, tj. cena za dopravu zboží k zákazníkovi a balení, ve kterém bude zboží dodáno.

Viz dále informace v nákupním košíku.

4.2. Na území hlavního města Prahy je zboží možné doručit rovněž kurýrní službou, a to po uhrazení kupní ceny a nákladů na dopravu prostřednictvím elektronického bankovnictví. Cena objednaného zboží se v tomto případě navyšuje o kurýrné a balné následovně:

    -  způsob dopravy: /150 Kč/ je cena za doručení kurýrem, pokud zákazník nevyžaduje zvláštní balení.

Viz dále informace v nákupním košíku).

4.3. Možný je rovněž osobní odběr v sídle firmy, v tomto případě se cena o nákady na dopravu či balení nanavyšuje, pokud zákazník nevyžaduje zvláštní balení.

Viz dále informace v nákupním košíku.

5.    Úhrada objednaného zboží se provádí:

     - formou dobírky při doručení prostřednictvím České pošty,

     - platbou předem převodem na účet u ČSOB s uvedením čísla účtu: 240641309/0300, variabilního symbolu: číslo objednávky, a konstantního symbolu: 0800, při dodání kurýrem,

     - v hotovosti při osobním odběru.

6.    Speciální objednávkou je předobjednávka.

1.    Předobjednávka je objednávkou zboží, které ještě není k dispozici na trhu v České republice a jeho vydání se teprve očekává. U takového zboží je vždy informace, že se jedná o předobjednávku a dále jsou přiloženy informace o předpokládané ceně a datu, kdy bude zboží pravděpodobně skladem. Na předobjednávky se nevztahuje doba doručení uvedená ve VOP. Zboží je odesláno ihned, jakmile je dodáno do skladu společnosti ECONT Praha.

2.    Cena, která je uvedena u předobjednávky, nemusí být konečná. V případě, že naši dodavatelé plánovanou cenu zboží výrazně změní, jsme nuceni změnit i cenu u předobjednávky. Pokud k takové situaci dojde, je každý zákazník, který si dané zboží předobjednal, informován o změně ceny e-mailem a případně i telefonicky. Pokud zákazník se změnou ceny souhlasí a potvrdí souhlas e-mailem, je zboží odesláno ihned jakmile se dostane do skladu společnosti ECONT Praha. V případě, že se zákazník ke změně ceny nevyjádří nebo změnu neakceptuje, objednávku rušíme.

 

Článek 3
Dopravní a expediční podmínky

  

/1/ Objednané zboží zasíláme Českou poštou. Pošta doručuje zboží až do domu. Jestliže vás nezastihne, uloží zboží na vaši poštu a vypíše vám lísteček o uložení balíku. Pokud do 10 dnů od objednání neobdržíte zboží, zajděte si na vaši poštu a zeptejte se, zda tam není balík na vaše jméno. Může se stát, že se ztratil lístek o doručení, zboží leží na poště a nevíte o tom.

/2/ Na území hlavního města Prahy dodáváme prostřednictvím kurýrní služby.

/3/ Zboží je možné převzít po předchozí dohodě osobně v síle firmy.

/4/ Naše standardní doba doručení je 1 – 4 pracovní dny od data objednávky. Pokud bychom neměli zboží skladem a dodací lhůta by se mohla protáhnout, budeme vás informovat prostřednictvím e-mailu a telefonu, pokud ho v objednávce uvedete.

 

Článek 4
Reklamační dispozice

  

1.    Reklamace se řídí Reklamačním řádem.

 

Článek 5
Informace o zboží

  

1.    Veškeré uvedené informace o zboží jsou převzaté od našich dodavatelů. Nepřebíráme zodpovědnost za jejich platnost. V případě obrázků uvedených u zboží se jedná o ilustrační obrázky, takže nemusí být převzaty z uvedeného zboží.

 

Článek 6
Odstoupení od kupní smlouvy

  

1.    Odstoupení od kupní smlouvy ze strany kupujícího v případě neosobního způsobu doručení zboží (nevztahuje se na osobní převzetí zboží v místě prodávajícího):
V souladu se zákonem č. 367/2000 máte jako zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, žádáme vás o dodržení níže uvedeného postupu:
Kontaktujte nás (viz kontakty ), že žádáte o odstoupení od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a vaším číslem účtu, nebo adresou pro vrácení peněz.
Pokud jste již zboží obdržel a převzal, zašlete jej zpět na naši adresu uvedenou v sekci kontakt a to za následujících podmínek:
     - zboží musí být v původním nepoškozeném obalu.
     - zboží nesmí být použité,
     - zboží musí být nepoškozené,
     - zboží musí být kompletní,
     - společně se zbožím musí být zaslán doklad o koupi nebo jeho kopie.

Zboží, prosím, posílejte doporučeně a pojištěné, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám (doporučeně neznamená na dobírku).
Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží vám peníze za zboží zašleme složenkou nebo převodem na Váš účet a to nejpozději do 14 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží.
V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme bohužel moci akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět.

 

Článek 7
Závěrečná ustanovení

  

1.    Tyto VOP jsou platné pro všechny obchodní případy uzavírané společností ECONT Praha ode dne jejich vyhlášení.

2.    V závislosti na změně příslušných právních norem, jakož i obchodní politice společnosti, si společnost ECONT Praha., vyhrazuje právo VOP měnit. Tuto změnu a její účinnost společnost vyhlásí vhodným způsobem minimálně měsíc předem.

 

V Praze, dne 12. 11. 2010


Reklamační řád

  

1.    K reklamaci je nutné ve všech případech předložit doklady o prodeji zboží vystavené prodávajícím kupujícímu - tzn. fakturu nebo paragon. Kupující je povinen předat prodávajícímu reklamované zboží úplné, s kompletní dokumentací, neporušené, čisté a v originálním balení. Pokud tak neučiní, je prodávající oprávněn reklamaci odmítnout.

2.    Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit písemně a přidat k reklamovanému zboží. Je třeba uvést zjištěné vady - o jaké vady se jedná a jak se projevují, a nárok, který v důsledku výskytu vad uplatňuje.

3.    Při zjištění rozdílu v množství nebo druhu zboží mezi údaji na faktuře a skutečně dodaným zbožím, je kupující povinen podat prodávajícímu do tří pracovních dnů písemnou zprávu o těchto vadách prodávajícímu. Při nedodržení této lhůty nebude reklamace uznána. V případě, že je tato reklamace uznána jako oprávněná, může kupující požadovat dodání prokazatelně chybějícího zboží - u množstevní vady nebo výměnu zboží jiného druhu za zboží kupujícím původně objednané - u vady druhové.

4.    Oprávněnost každé reklamace a posouzení odstranitelnosti či neodstranitelnosti u množstevní či sortimentní vady provede odborný odpovědný pracovník prodávajícího a své stanovisko sdělí kupujícímu. V případě, že reklamující nesouhlasí s rozhodnutím odpovědného pracovníka, může se písemně obrátit na majitele společnosti prodávajícího.

5.    V případě výměny zboží na základě reklamace hradí kupující výdaje za dopravu do sídla firmy prodávajícího a prodávající hradí výdaje na dopravu kupujícímu.

6.    Při oprávněné reklamaci postupujeme následovně:

7.    Vada je odstraněna nejdéle do třiceti dnů.

8.    Řešení reklamace odstoupením od smlouvy je možné až v případě, kdy se prodávající s kupujícím nedohodnou na jiném způsobu řešení. Při odstoupení může kupující žádat vrácení kupní ceny. Vrátit nelze zboží, které je poškozeno, opotřebováno nebo je nekompletní.

9.    Prodávající má právo na náhradu vzniklých servisních a organizačních nákladů spojených s manipulací a testováním ve výši 200 Kč s DPH za každý jeden případ, jestliže:
     - zboží je k reklamaci zasláno bez patřičných dokladů,
     - při testování se neprojeví závada a zboží je shledáno bez závad,
     - závada byla způsobena nešetrným zacházením.
V případě, že náklady prokazatelně převýší hodnotu 200 Kč s DPH, přefakturuje prodávající tyto náklady kupujícímu.

10.   Reklamující nemůže měnit uplatněné reklamační nároky, není-li dohodnuto jinak. 

11.   Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací

 

V Praze, dne 12. 11. 2010

Vyhledávání

Kontakt

iDobré víno ECONT Praha s.r.o.
Zakouřilova 792/96
149 00 Praha 4
Telefon: +420 224941848
Mobilní telefon: +420 602130206